Automatické relé pro dobíjení druhé baterie 12V/140A


Automatické relé 12V 140A pro připojení druhé baterie. Vlasnosti  plně automatický provoz  sepnutí relé při při dosažení napětí 13,3V  odpojení relé při poklesu napětí pod 12,8V  jednoduché třívodičové připojení na baterie  ochrana proti přepětí  indikační LED dioda  vhodné pro nabíjecí proudy až 140 A  žádný úbytek napětí, díky kvalitním komponentům  sleduje napětí obou baterií  spotřeba v rozepnutém stavu: 16 mA  spotřeba při sepnutém stavu: 320 mA  připojení baterií pomocí kontaktů M6 Rozměry  67.5 mm (L)  67.5 mm (W)  53,5 mm (D) Připojení:  černý vodič –kostra  kontakt M6 – startovací baterie + 12V  kontakt M6 – sekundární baterie +12V Provoz:S použitím tohoto relé je možné nabíjet 2 baterie současně. Pokud se spustí motor a startovací baterie dosáhne napětí 13,3V, relé propojí paralelně 2 baterie,(startovací a sekundární) které se poté nabíjí současně. Pokud napětí klesne pod 12.8V (například při vypnutí motoru), relé se rozpojí, a dvě baterie jsou od sebe odděleny. Tento systém zabraňuje vybíjení baterie startéru a chrání citlivé elektronické zařízení, které je připojené na sekundární baterii před napěťovými špičkami, které se mohou vyskytnout např.při startování motoru. Inteligentní elektronika přepne relé např. i při dobíjení sekundární baterie ze solárního panelu a umožní tak dobití i startovací baterie. Více

Kód produktu: STU-pc4‑31 Doprava a platba

1 331 Kč s DPH

Skladem - Odesíláme nejpozději do 4 pracovních dnů. Zboží není na prodejně. O možnosti vyzvednutí na prodejně Vás budeme informovat.
ks

Automatické relé 12V 140A pro připojení druhé baterie. Vlasnosti  plně automatický provoz  sepnutí relé při při dosažení napětí 13,3V  odpojení relé při poklesu napětí pod 12,8V  jednoduché třívodičové připojení na baterie  ochrana proti přepětí  indikační LED dioda  vhodné pro nabíjecí proudy až 140 A  žádný úbytek napětí, díky kvalitním komponentům  sleduje napětí obou baterií  spotřeba v rozepnutém stavu: 16 mA  spotřeba při sepnutém stavu: 320 mA  připojení baterií pomocí kontaktů M6 Rozměry  67.5 mm (L)  67.5 mm (W)  53,5 mm (D) Připojení:  černý vodič –kostra  kontakt M6 – startovací baterie + 12V  kontakt M6 – sekundární baterie +12V Provoz:S použitím tohoto relé je možné nabíjet 2 baterie současně. Pokud se spustí motor a startovací baterie dosáhne napětí 13,3V, relé propojí paralelně 2 baterie,(startovací a sekundární) které se poté nabíjí současně. Pokud napětí klesne pod 12.8V (například při vypnutí motoru), relé se rozpojí, a dvě baterie jsou od sebe odděleny. Tento systém zabraňuje vybíjení baterie startéru a chrání citlivé elektronické zařízení, které je připojené na sekundární baterii před napěťovými špičkami, které se mohou vyskytnout např.při startování motoru. Inteligentní elektronika přepne relé např. i při dobíjení sekundární baterie ze solárního panelu a umožní tak dobití i startovací baterie. Více

Kód produktu: STU-pc4‑31 Doprava a platba

Automatické relé 12V 140A pro připojení druhé baterie.

 

Vlasnosti

plně automatický provoz

sepnutí relé při při dosažení napětí 13,3V

odpojení relé při poklesu napětí pod 12,8V

jednoduché třívodičové připojení na baterie

ochrana proti přepětí

indikační LED dioda

vhodné pro nabíjecí proudy až 140 A

žádný úbytek napětí, díky kvalitním komponentům

sleduje napětí obou baterií

spotřeba v rozepnutém stavu: 16 mA

spotřeba při sepnutém stavu: 320 mA

připojení baterií pomocí kontaktů M6

 

Rozměry

67.5 mm (L)

67.5 mm (W)

53,5 mm (D)

 

Připojení:

černý vodič kostra

kontakt M6 – startovací baterie + 12V

kontakt M6 – sekundární baterie +12V

 

Provoz:

S použitím tohoto relé je možné nabíjet 2 baterie současně. Pokud se spustí motor a startovací baterie dosáhne napětí 13,3V, relé propojí paralelně 2 baterie,(startovací a sekundární) které se poté nabíjí současně. Pokud napětí klesne pod 12.8V (například při vypnutí motoru), relé se rozpojí, a dvě baterie jsou od sebe odděleny. Tento systém zabraňuje vybíjení baterie startéru a chrání citlivé elektronické zařízení, které je připojené na sekundární baterii před napěťovými špičkami, které se mohou vyskytnout např.při startování motoru. Inteligentní elektronika přepne relé např. i při dobíjení sekundární baterie ze solárního panelu a umožní tak dobití i startovací baterie.