VESELÉ VELIKONOCE!

29.3. - 1.4. Zavřeno

Veškeré dotazy a objednávky budou zpracovány až po Velikonocích, děkujeme za pochopení.

EBC MD3090X brzdový kotouč, S Drive System, kruhový profil, pro Suzuki GSF, GSX, SV


ZNAČKA MODEL ROK SUZUKI C 1800 R (VLR 1800 K8/K9/L0/L1) (C 1800 R INTRUDER) 2008-2013 SUZUKI C 1800 RT (VLR 1800 8RT/K9RT) (C 1800 RT INTRUDER) 2008-2009 SUZUKI GSF 650 K5/K6 (NAKED BANDIT - NON ABS) 2005-2006 SUZUKI GSF 650 SK5/SK6 (FAIRED BANDIT - NON ABS... Více

Výrobce: EBC Kód produktu: 760.14.95 Doprava a platba

4 600 Kč s DPH

Skladem u dodavatele - Zboží je skladem u dodavatele, doba doručení může být 5-10 dnů.
ks

ZNAČKA MODEL ROK SUZUKI C 1800 R (VLR 1800 K8/K9/L0/L1) (C 1800 R INTRUDER) 2008-2013 SUZUKI C 1800 RT (VLR 1800 8RT/K9RT) (C 1800 RT INTRUDER) 2008-2009 SUZUKI GSF 650 K5/K6 (NAKED BANDIT - NON ABS) 2005-2006 SUZUKI GSF 650 SK5/SK6 (FAIRED BANDIT - NON ABS... Více

Výrobce: EBC Kód produktu: 760.14.95 Doprava a platba

ZNAČKA MODEL ROK
SUZUKI C 1800 R (VLR 1800 K8/K9/L0/L1) (C 1800 R INTRUDER) 2008-2013
SUZUKI C 1800 RT (VLR 1800 8RT/K9RT) (C 1800 RT INTRUDER) 2008-2009
SUZUKI GSF 650 K5/K6 (NAKED BANDIT - NON ABS) 2005-2006
SUZUKI GSF 650 SK5/SK6 (FAIRED BANDIT - NON ABS) 2005-2006
SUZUKI GSX 600 FK3/FK4/FK5/FK6 2003-2004
SUZUKI GSX 750 FK3/FK4/FK5/FK6 2003-2006
SUZUKI M 1500 VZ 1500 K9/L0 (M 1500 INTRUDER) 2009-2013
SUZUKI SV 400 K3/K4/K5 2003-2005
SUZUKI SV 400 SK3/SK4/SK5 2003-2005
SUZUKI SV 650 K3/K4/K5/K6/K7/K8/K9/L0 (NAKED - NON ABS) 2003-2010
SUZUKI SV 650 SK3/SK4/SK5/SK6/SK7/SK8/SK9/SL0 (TOP FAIRING - NON ABS) 2003-2015
 
Technická data
Vnější průměr :   290 mm
Vnitřní průměr :   69.2 mm
Rozteč děr :   91 mm
Počet děr pro uchycení :   5
Průměr díry :   10.5 mm
Tloušťka :   4.7 mm
Provedení :   Plovoucí
Výrobce :   EBC

EBC X brzdový kotouč, S Drive System, kruhový profil - MD3090X. Brzdové kotouče nové serie X a XC reagují na vývoj motocyklů za posledních deset let. Lehčí a rychlejší motocykly často vybavené místo čtyř, šestipístkovými třmeny, někdy i v radiálním provedení, vyžadují inovaci v  brzdových komponentech. Tato kategorie kotoučů je současnou novinkou díky patentované technologii používaných nýtů systému SD. Jedná se o  nové tvarové provedení nýtů, které snižuje váhu brzdového kotouče a  adaptuje se podle teplotní roztažnosti věnce. Brzdové kotouče s vlnkovým tvarem (konturované XC) jsou lehčí a mají tím zvýšený účinek chlazení. Při výměně kotouče vždy výměňte staré brzdové destičky za nové, aby jste předešli vzniku vyhřátí, skelnatění nebo vydření brzdového kotouče.